mooaass

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 24 maj 2010 22:50

fy fan va irriterad jag är! Johan predikar jämt om villka som "är bra" för mej o vara med. Och de e verkligen mer än halva askersund som jag inte "borde vara" med tycker han.. Men vad gör han själv då? Joh han super sej full och springer runt med "folk" som han påstår sej hata när han är nykter och som bara vill sabba verkar de som?Läser du de här så kan jag bara säga att du i fortsättningen ska ge fan i vilka jag umgås med för du är inte så jävla bra själv!!

 

usch att en människa kan reta upp en så mycke..

Av Moa Lindqvist - 24 maj 2010 21:12

  

de här hade jag tänkt o ha på dan när vi slutar :) klänning met spets, typ kofta och sen ballerinaskor. Vart dökär i dom blommiga men jag tror att lina skulle ha dom så de blir nog några liknande som dom vita ändå..

 

     Och sen de här när vi drar ut på kvällen. Eller nått liknade iaf..

Av Moa Lindqvist - 24 maj 2010 21:05

tjatja

 

Hade sovmorron i morse men lyckades ändå försova mej.. Bravo moa! Missa Elevtiden där som prata om traktor grejjen på avslutnings dan ;/ menmen.. gick iaf hem på lunchen för ja hade ont i huvet och hosta massa. När johan kom hem så blev de att kolla på film och sen sov vi en stund, sen blev de käk och nu sitter jag här och har kollat avslutningskläder (igen) :D kommer bilder alldeles strax :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards