mooaass

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 20:30

Har ni provat busring.se ? Letar efter nått kul o använda på johan där ,, Bara de att vi har reda gjort de på mamma en gång, så nu förrstår han nog på en gång att de e en busrigning ;/ ajaj

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 20:07

hajjhajj

 

Kom te skolan förut vid 12, så då blev de att käka och sen drog lina, sen hade vi svengelska i datasalen, sen drog sofie så hade vi teknik. Skulle göra färdigt min mini modell av mitt rum, trodde att de skulle ta max en halvtimme men de tog närmare 2 timmar ;o men nu äre färdigt iaf!

 

Sen blev de att gå hem och vänta på johan, och när han kom hem så låg vi i sängen o prata lite sen gick han o handla o så och sen så grilla vi och nu har vi typ precis käkat , så ska alldeles strax ta ett bad :D fett naaajjjs ;)

 

I morrn så blire antagligen att åka te örebro o handla avslutningsklänning och lite nya kläder med mamma o melinda :) Sen blire kanske att ta kort med evve och om inte så tror jag att vi skulle åka upp te tiveden så jag får leka med Ludervig :D ¨

 

  

 

Gå in på youtube och sök på gifsen66 så ser ni alla filmer jag la upp igår ;P

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 12:58

hajjhajj ;)


Sitter i stora datasalen med sofie :) Tänkte alldeles strax gå härifrån , då har vi nämligen långrast i typ 2 timmar :) får se vad vi hittar på dåva ;) Ska tjöta på sofie så hon  köper glass åt mej ;P Annars får johan göra de när han kommer hem (a)

ah ne hejjdåååå



Världens mest intressanta blogginlägg I know ;)  

Av Moa Lindqvist - 27 maj 2010 09:46

eey

 

Vakna alldeles nyss,, va på sjukt dåligt humör i morse så jag la mej en stund till. Nu tänkte jag strax göra mej i ordning, käka frulle och sen knalla iväg te skolan. Efter skolan tänkte jag övertala johan att vi ska städa hela lägenheten, för de suger verkligen o städa själv.. Fast de kommer nog ändå o lute med att jag städar, johan diskar och kollar på tv. weeii ;/ Neh nu ska jag göra mej i ordning. chao

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards