mooaass

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 2 maj 2010 22:44

hallou

har bara tagit de lungt idag med johan :) har typ bara legat i sängen och gosat och kollat på tv hela dagen :) sen vid 6 så gick jag ner te torget och mötte lina, vi gick te nån brygga och tog kort och solade. Sen ringde sandra, lina gick hem så de blev att vara med henne en sväng, sen sjussa dom hem mej. Men jag hann bara innanför dörren innan det blev att åka igen, så dom sjussa ner mej te sleven, där jag va med josefine och kamilla och efter en stund så kom emil och robert. Sen drog jag upp te torget och mötte lina igen och prata lite med min bror. Sen blev de att gå hem, så nu har vi precis käkat och lina har gått hem så nu blire sängen på dirr! :) gonatt! chaaoo Y

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards