mooaass

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 22:49

Jag älskar min johanYYY

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 22:37

Asså de här måste vara ett skämt?? Ta men fan allting verkar hända nu.. Det kommer motgångar till o från genom hela livet, men Allting behöver inte komma just nu!! Nu känns de som att de bara fattas att nån som står mej nära dör eller nånting.. Dom som av nån anledning inte tycker om mej/vi har bråkat osv så vill jag bara säga grattis! För allt går verkligen imot mej nu, och ingen fungerar som de ska. Någon måste må bra utav de..

 

Ska gå och lägga mej nu så jag kommer upp te skolan i morrn, inte för att de e någon idé att gå dit men jag har faktist lovat lina..  Gonatt!!

 

  

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 19:46

tjeeh

 

Kom precis hem från lilla ica, Vi cykla bort te johans faster där vi skulle fira Johans pappa och kusin :) grattiiis på dom ;P Så handla vi på vägen hem. Och nu har johan precis diskat så jag ska strax göra mat. Laddar upp massa filmer på youtube, lägger in dom här sen :)

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 09:31

väskprobelm?

 

Så fort jag får pengar igen så tänkte jg beställa hem en väska,. Men som vanligt så kan jag inte bestämma mej för vilken!?

 

De står mellan en från H&M och Ginatricot, båda är svarta och stora och båda kostar 199:- så ni fattar vilket problem jag har ;o



H&M 199:-

  


Gina Tricot 199:-  

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 08:50

Vill du tjäna pengar på din blogg? Bli medlem på Lnkjuice och tjäna pengar :)

http://www.lnkjuice.com/ref/745/


  

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 08:43

Johan har lovat mej en ny foundation idag, och jag har alltid problemet med vilken jag ska välja ;/ Använder Alltid Maxfaktor för jag tycker att man får bäst resultat av de märket. Men åter igen, vilken ska jag köpa ??;/ Det står mellan dom fyra nedanför .



Det får nog bli den vanliga Maxfactor colour adapt 70 ;)  

Av Moa Lindqvist - 26 maj 2010 08:34


 

Ringde mamma i morse när väckarklockan ringde och sa att jag är hemma idag med, sen gick jag upp och skulle dricka men de gick knappt för ja hade så ont i halsen ;/ Vill bara bli frisk nu..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards