mooaass

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 23 maj 2010 20:14

Bloggen ser ut som skit nu, men jag har suttit och med den där jävla headern i nästan 2 timmar nu, så jag ställer in rätt storlek i morrn...

Av Moa Lindqvist - 23 maj 2010 18:38

Här kommer bilderna från när jag o sofia hjälpte mamma med ponnyridiningen :D

 

    

Av Moa Lindqvist - 23 maj 2010 17:04

Har varken haft tid eller ork te att blogga i helgen så här kommer lite kort om vad jag har gjort..

 

Fredag: gick bort te monica efter skolan där Jenny va,. Blev att gå hem i spöregnet sen när monica skulle åka. Så kom John hit efter ett tag och jenny åkte. Blev att gå ner te grillen o käka sen träffa vi kumm. Gick hem en sväng för john skulle hämta sin sprit, sen skulle vi helt plötsligt gå ut för johan skulle träffa Andreas som han jobbar med, men johan och kumm gick hem o hämta min astmamedicin fast dom hitta inte den så vi gick oxå hem efter en stund. Sen så drog han andreas  och johan försvann så jag och kumm gick ner te sleven. Sen va vi ute ett tag, och sen blev de att gå hem o sova..

 

Lördag: vakna vid kvart i nio, av att johan gick runt o leta efter sin plånbok och kumm låg och snarka i soffan. Han va här till typ halv 12, för då gick vi ner te torget och köpte cola och chilinötter ;P Sen kom johans faster och hämta oss så åkte vi ut te tiveden :) Först så skulle ludde släppa ut kossorna så då stog vi och titta på de (jag va typ asrädd ;o ) sen så gick vi in te stefan och käka tårta för han fyllde i fredas. Sen så blev de att vara med ludde tills vi hitta bensin och då åkte vi fyrhjuling till Asplången och rodde ut med båten, fast vi kom inte så långt för de va nån som skulle ha fyrhjulingen så vi fick stressa satan hem igen ;o Sen iaf så åkte vi in te stan och handla lite sen blev de att åka hem och göra tacos sen somna båda på dirr..

 

Söndag: Har inte gjort ett dugg idag.. Vakna vid 9 typ och gick upp och satt o nörda facebook sen vid 11 så la jag mej igen och sov, vakna igen vid halv 1 av att mamma ringde. Sen så har vi typ inte gjort å mycke mer än o ligga i sängen och kollat på tv. Båda håller nämligen på o bli sjuka ;/ Jag har ont i typ hela kroppen och är förkyld med huvudvärk till o från ;/ De e verkligen inte rätt tillfälle för att bli sjuk nu :(

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards