mooaass

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 7 maj 2010 14:26

hallou

 

tycker att tiden kan gå lite fortare,, har grymt tråkigt ;o jenny kommer hit sen iaf :) sen blire fix och bort till sofia :) tack gode gud för jag orkar inte gå och trampa här inne ;o ska väl försöka sova en stund sen hoppa in i dushen. seeya

Av Moa Lindqvist - 7 maj 2010 11:30

Har inte orkat redigerat bilderna eller lagt dom i ordning.. Klicka på dom så blir som större.


                                                              

Av Moa Lindqvist - 7 maj 2010 11:10

hajjhajj ;)

 

fatta fett trött jag är :o somna runt halv 4 i morse.. Va i stockholm igår då. Fick gå upp 04.50 och fixa i ordning allt osv, sen drog jag och lina te bussen och sen blev de stockholm. De va faktist helt okej förutom museét vi va på och riksdagen. sen blev de bio senare på kvällen, vi såg Clash of the Titans i 3D, fy fan va fränt de va ! vart halvt attakerat av en festis i början. haha.. men de blev skit jobbigt på vägen hem, satt o grät typ halva resan, för johan va så duktig så han gick och söp sej full nu när jag ändå  inte va hemma. så passade han på o ringa sitt nya ragg oxå . Jag är så stolt :') duktig älskling :) när vi kom te stan iaf så gick jag och mötte sosso på torget så följde hon med hem en sväng<3 sen blev de att sova.

 

håller på och laddar upp bilderna från igår nu så dom kommer upp sen ! nu ska jag käka frulle och kolla på tv.

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards