mooaass

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Moa Lindqvist - 3 maj 2010 22:08

tjeeeh

 

kom hem från sofia för en liten stund sen, och nu har jag precis ätit mat :) ska alldeles strax krypa ner i sängen brevid min plutt och sova. har sovmorron te kl 1o i morrn, så jag skulle kunna vara uppe betydligt längre igentligen men jag orkar inte ;o dessutom så tkr jag att de e skönt o sova tidigt !:)

har inte så mycke mer o skriva om ;P såå gonatt<3

Av Moa Lindqvist - 3 maj 2010 17:08




Kan lova att den här går varm nu, när jag är sådär lagom irriterad :@

Av Moa Lindqvist - 3 maj 2010 17:02

har suttit och målat i över en timme nu :O men nu är iaf min heffaklump färdig :D den vart inte riktigt som jag ville men jag orkar seriöst inte måla om den ;O ska se till att lämna in den i morrn oxå! förövrigt så saknar jag johan jätte mycke :( tack gode gud så är han på väg hem från jobbet!   

Av Moa Lindqvist - 3 maj 2010 10:11

halloou



sitter i stora datasalen och har svengelska;/ skapligt tråkigt :O har iaf lyckats fått tag på en bild på heffaklumpen som jag måste måla till bilden. :) sen har jag Godkänt där oxå(y)efter skolan blire antagligen att vara med linna. Hon ska hjälpa mej o plugga på musiken. Har 2 prov där på onsdag :o sen blire nog att dra te bryggan igen o sola :) weeeei *

Av Moa Lindqvist - 3 maj 2010 07:20

tjänna.

 

hua måndag igen vilket innebär att de e skola igen . Och jag känner mej ju erkligen sååå taggad. elle inte... men tack gode gud så har vi ju bara vanlig skola fram te onsdag för sen på torsda så ska vi te stockholm med klassen och så är vi lediga på fredag! har inte så mycke mer o skriva om.. ska göra mej i ordning nu iaf o sen dra o möta lina. chao

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards