mooaass

Alla inlägg under april 2010

Av Moa Lindqvist - 6 april 2010 08:54

sitter och kollar runt lite på blocket efter voffsingar, tyvär så tål jag inte hundar men de e nått jag verkligen vill ha! Pudlar och kort håriga hundar går någelunda bra för dom fäller inte lika mycke, men det är inte nått jag skulle kunna skaffa. Mina ögon svullnar upp och ser ut som två meloner typ och näsan rinner, men det är dock inte lika farligt med kort håriga och pudlar, (näsan rinner lite mindre och ögonen blir bara som apelsiner ) ;)

     hittade den här sötnosen iaf, det är dock ingen hund för mej för jag vill inte ha nån litn skit;P men den är iallefall hur söt som helst och måste läggas upp! ;)

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 23:31

Höhö (a)


  

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 22:43


Jag bestämmer!

 

Kissie, hon såg så mycke bättre ut förut innan hon förstora tuttarna/läpparna. Hon va till o med en riktigt söt tjej innan. eller hur??? Nej ta bort dom där extrema läpparna och ta bort ena silikonet och lägg över lite från den andra så skulle hon se bättre ut! Asså tjejen är ju inte ful på nått vis men de såg mer äkta ut förut ;o?

 

------------------------------

Amir, han ser så mycke bätte nu, som en liten svarthårig snögubbe typ. haha ;P ne men jag älskar faktist amir, han står för vem han är och tar ingen skit! Och han skryter framförallt inte om att han är känd. Och han känns mer "real"

 nu när han har klippt sej och färgat håret :') Dagens kärlek går till Amir!  

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 18:47

poliserna får fan skylla sej själva ;o Dom fick jävligt brottom därifrån när folket börja kanska småpengar och ölburkar på dom ;)


Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 17:46


  


Det här får då bli dagens låt, just för att den är lika bra nu som för två år sen ;)

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 12:06

titta vad jag har beställt hem (a)

  

 

Min avnliga ögonfärg hetter "isblåa" men jag har alltid velat ha bruna :') Dom kommer troligtvis i slutet utav veckan. :) mowa glaaad =D

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 11:41


Kan det vara nått??? fast de blir nog inte bara en "dagens låt" , för jag hittar nya favvo låtar hela tiden så de blir nog ett gäng om dag. Viilket iofs är bra ifall att jag inte skulle hinna blogga nån dag ;P  Det jämnar ju ut sej ;P

Av Moa Lindqvist - 5 april 2010 10:53

hajjhajj;)

ååah i morrn äre vanlig dag igen och förhoppningsvis så kommer mina kläder jag beställde hem förra veckan :D Ser speciellt fram imot mina leggins från ellos! Dom är så jävla snygga! ;P dom marinblå/vita är väl iofs lite udda men vafan man ska va sej själv och ha på sej det man själv tycker är snyggt, och jag älskar dom! =D

      

 199:-                       179:-

 

har köpt 2 linnen från HM oxå:) Men de skulle ta lite längre tid innan dom kommer .

    

194:-                           99:-                         

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards