mooaass

Alla inlägg under april 2010

Av Moa Lindqvist - 21 april 2010 21:45

sofia och monika va här i söndags o grilla o spela lite spel o så, och sosso fick för sej att hon skulle prova mitt löshår. Har inte orkat ladda upp dom förens nu ;P

 

      

 

;)

Av Moa Lindqvist - 21 april 2010 21:22


     

 

jag köpte: en tungstav, toffsar, lösögonfransar, strumpor, ett linne, diadem, hand tvål, kropp stvål, nötter och björnar:)

 

Sen så fick jag ju mina sjukt snygga leggins av mamma :D och en våg, johan har hittills sagt att han VET att han inte har gått upp nått under de senaste året, så jag bad mamma o köpa en billig våg på lidl och det visade sej att johan hade väldigt mycke fel ;) haha (y)

Av Moa Lindqvist - 21 april 2010 20:39

hajjhajj

 

hade bara en och en halv lektion idag. För när vi kom te skolan så hittade vi inte svengelska gruppen, men vi fick inte frånvaro bara för att vi faktist hade letat ;) sen vid halv 11 så drog jag och mamma te örebro, först blev de doktorn, sen gick vi o fika, sen tebax dit och sen marieberg. Köpte massor med grejor , som jag lägger upp bilder på senare :) Fick bla ett par dööösnygga leggins av mamma för att jag va så duktig hos doktorn (A) tacktackY sen gick vi iaf o käka tai buffé , weeei * sen gick vi o kolla lite till sen drog vi te lidl i kumla och köpte en våg (berättar varför sen) och sen åkte vi hemåt. Fastän jag hatar sjukhus och doktorer så har de varit en super bra dag, fastän dom va dumma i huvet och inte fattade nått.. Jag och mamma har inte gjort nått själva på evigheter, så de va kul:)

Av Moa Lindqvist - 20 april 2010 21:19

höhö jag ska te örebro i mörrn .. ska te doktorn . Usch ;/ men mamma har iaf sagt att vi ska va kvar i örebro efter så nu har jag tänkt ut här att hon ska få köpa lite nya kläder åt mejj :D har suttit och kollat runt lite och hittat massa snyggt som jag vill ha. Helt klart så måste jag in på HM och köpa lösögonfransar! Om jag så ska gå dit ;P  nej men jag vet faktist inte alls vad mamma har tänkt? Men jag hoppas att de blir kläder iaf;P Ska försöka o hitta en tung stav oxå.. det har jag faktist pengar till själv . Jag har ju nämligen tagit hål i tungan ^^ och jag kan faktist säga att jag är otroligt stolt över mej själv! fast de kanske va en utav de dummaste jag någonsin har gjort så äre nog nääästan värt de, men bara nästan ;P kan typ knappt inte äta nått och tungan är jätte svullen ;O skit jobbigt för jag är jätte sugen på knäckemacka men de går ju knappast o äta .. och förut så ville jag ha morötter men dom fick jag ställa mej o koka för dom gick ju inte heller o äta som dom va..

 

      

de här är då mina nya "måste ha" ;)

Av Moa Lindqvist - 20 april 2010 21:06

hajjhajj ;)

 

skolan idag va helt okejj, glömde helt bort o duscha igår så fick ställa mej o göra de i morse när jag hade vaknat, så kom iväg te skolan vid halv 10 och tog de där kortet. jag och lina hade napp (a) haha ;) sen så hade vi iaf typ 3 lektioner sen blev de att kolla på Helt kört, de va nån teater/musikal som ludde va med på. Skit bra va han! :) ska lägga in lite filmer o så när jag orkar ;P efter de så hade vi svenska sen sluta vi :) då blev de att gå hem och kolla på tv tills johan kom hem, då gick han ner och handla och köpte nya värmeplåster åt mej och under tiden så somna jag ;O sen ringde ja lina iaf och käka lite och nu sitter jag här och kollar lite  medans johan spelar super mario :)

Av Moa Lindqvist - 20 april 2010 07:59

hajjhajj

 

ahr precis kommit ut ur duschen. Nu blire fix och sen gå iväg te skolan och ta sånt där kort, som bara 9:orna tar. Sen efter skolan vet ja inte riktigt vad som händer??? Blir nog att vara med linna eventuellt och sen johan :) Nej nu ska ja göra mej i ordning :)

Av Moa Lindqvist - 19 april 2010 21:00

       Bilder från Melindas födelsedag:)



      

Av Moa Lindqvist - 18 april 2010 16:35

Gamla bilder!

 

Kolla igenom johans gamla minneskort o hitta massa kort från 7an och neråt ;P

                    

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards