mooaass

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Moa Lindqvist - 30 april 2010 07:12

Nu känns de som att helgen inte är allt för långt borta! bara en dag kvar. :')

ang ikväll, så vill lina va i skyllberg och jag i askersund, och nu vet vi inte hur vi ska lösa de ;/ igentligen så hade jag kunnat följt med te skyllberg en sväng men sjussen känns inte så lockande.. men ja vene. Blir nog att sitta hemma ikväll och glo på film med johan eller nått. De va kanske inte riktigt så jag hade planerat min valborg men whatevah jag överlever! blir nog en bra kväll iaf, för jag dör ju inte precis utav o sitta hemma med johan en fredag. (tror ja?;o) ah ne nu ska jag iaf göra mej i ordning o gå te skolan!


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards