mooaass

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Moa Lindqvist - 12 april 2010 18:27


 


 


lina spela den för mej förut i skolan och jag tyckte den va helt värdelös men nu har jag lyssnat på den ett x antal gånger och guu vilken härlig låt! Me like!

  

Av Moa Lindqvist - 12 april 2010 18:05

hajjhajj ;)

 

har precis kommit hem från färgaffären, har kollat på lite tapeten och lånat hem lite prover för vi ska nämligen tapetsera om. Om nu askersundsbostäder går med påt..har hittan jätte snygga neutrala tapeter men johan är på vrången och tycker att allt är fult, och mamma vill inte komma in och hjälpa till, så nu funderar jag allvarligt på o skita it. Johan får väl tapetsera om själv sen när jag flyttar..

 

Har liksom tappat viljan till allt nu, för ta mej fan allt går imot mej, och ingen verkar fatta hur jag mår. Asså inte ens johan fattar. Jag har försökt o prata med honom men han fattar ju inte.. Han svarar typ bara "ah men ta en treo så blir det bättre" weei vilket stöd man får från alla.. Ska plugga satan nu i skolan så jag får betyg och jag fan kan flytta härifrån. Jag blir så trött på folk som sitter och härjar om att askersund är skit osv. Ah men hallå Gör nånting åt de då!? Spräng bort skiten  eller flytta. Nu menar jag ingen speciell för alla gnäller om att det är skit här.. Jag med men jag står för det och jag försöker o göra nånting åt de. För ärligt talat de snackas skit fan om alla här.

Av Moa Lindqvist - 12 april 2010 10:16

 


Av Moa Lindqvist - 12 april 2010 10:08

hajjhajj ;)

Sitter i stora dalasalen o har svengelska, väntar på o få sluta typ ..

Blev att gå te tandläkarn förut.. Har ett hål som måste lagas ;o Sen så sa hon att jag fortfarande har en inflamation i tandköttet som jag kanske måste käka pencilin för ;o min dag börja jätte bra med andra ord.. + att jag har skit ont i knät, känns som att knäskålen ska hoppa ur led när som helst .. Så jag funderar allvarligt på o dra hem. men jag har samtidigt massor som måste göras här. Har dubbel lektion i biologi sen som jag måste vara med på.. så jag får väl helt enkelt stå ut och försöka o inte fara runt så mycke..


ska föresten kanske övningsköra med mamma sen :D har fått tillbaka papprerna så jag får göra de lagligt nu :) fruktansvärt bra (y) annars så kommer väl min dag bestå utav skola o plugga .. Har ett helt papper jag måste plugga på tills på tills på onsdag, ett häfte med konsthistoria som jag måste kunna utantill och 20 sidor matte ;o usch jag orkar inte!!!

Bloggar mer när jag kommer hem.

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards