mooaass

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Moa Lindqvist - 27 april 2010 22:00




i morrn äre ju som sagt askersundsmarken. haha kommer ihåg när man va liten för då va marken nästan bättre än julafton,;) nu tror jag inte att alla går in lika hårt inför skiten ;o? har tänkt o köpa strumpor och trosor bara, och kanske nått par örhängen? vet inte ens om jag har pengar te de , höhö ;o ;P ne men sånt tycker jag att man ska passa på o köpa på marken för de brukar vara skapligt billigt + att dom brukar ha förjävla snygga trosor ;P



Spets in my-> Y   ;)

Av Moa Lindqvist - 27 april 2010 21:44

hajjhajj..

 

Det här har verkligen varit en värdelös dag .. usch. Va iaf ute med lina en sväng förut, loligt :) annars så hare väl inte hänt så mycke mer?? näh ska ta en alvedon nu och sen lägga mej i sängen o glo film med johan!<3

 

tack mamma, johan och lina för att ni ställer upp!Y

Och även tack till min brorY

Av Moa Lindqvist - 27 april 2010 10:06

hajjhajj

 

blir att göra sej i ordning nu och sen gå iväg te skolan .. jag vill verkligen inte men men. känner på mej att det kommer o bli en sån där jobbig vecka nu, ;/

I morrn äre askersundsmarken iaf, johan har tjatat om att jag ska gå med honom men han kommer hem ifrån jobbet typ vid kvart i 6 och dom stänger marken vid 6 så de blir nog inge med de ;o , ajja de löser sej! , neh nu ska jag göra mej i ordning och knalla iväg te skolan. Herrå

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards