mooaass

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Moa Lindqvist - 18 april 2010 16:35

Gamla bilder!

 

Kolla igenom johans gamla minneskort o hitta massa kort från 7an och neråt ;P

                    

 

Av Moa Lindqvist - 18 april 2010 09:24

   haha kolla vad som stod när jag skulle logga in xD När man bloggar genom bloggplatsen.se så måste man skriva in fyra säkerhetsbokstäver för att kunna logga in och dom får inte föreställa nått ord utan bara 4 blandade bokstäver. Höhö, som en annan gång när jag skulle logga in så stog de fuck, och gången efter ->kukk haha^^


  

Av Moa Lindqvist - 18 april 2010 09:18

hajjhajj ;)

 

 

vanka för en liten stund sen och ka fan inte somna om igen ;o mitt knä är helt fuckat och jag är inte alls trött ;/ men ja venne jag ska väl strax krypa ner i sängen igen o försöka sova .. vakna runt 9 igår med och då vart johan jätte arg på mej ;/ så de e väl bäst o försöka sova igen..

Så jag skriver mer sen:)

Av Moa Lindqvist - 18 april 2010 00:01

hallojj!:)

 

När vi åkte tebax te askersund förut så bjöd mamsen på pizza ;D wihoo ;P  åkte bort te lilla ica o pantade medans dom gjorde maten, och jag konstatera att herre gud va fula människor de finns på ica ;O haha usch.. sen blev de iaf att hämta maten och sen hem o käka , sen kom lina hit o då blev de fix, och sen ut i knappt nån timma. de va så jävla kallt så vi drog hem .. ;'/ Och nu tänkte jag sätta på ett nytt värmeplåster på knät och sen gosa ner mej i sängen brevid johan o söva :)

gonatt Y

 

Just ja.. har en massa bilder från idag när vi fira melinda oxå :) lägger in dom i morrn .

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards