mooaass

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Moa Lindqvist - 23 april 2010 16:28

   mamma kom hit igår med keratinpluppar och värmetång så brände vi fast mitt löshår :)

 

  

 

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

Av Moa Lindqvist - 23 april 2010 16:19

hajjhajj ;)

 

skolan idag gick finfint.. sitter här och väntar på att johan ska komma tillbaka från affären med cigg, för jag avlider snart ;o har inte rökt sen typ halv 12-12 ;/ jävligt länge för o va mej;o

Efter skolan idag så cykla jag hem och va hemma typ 20 min sen kom ludde, och nu gick han för typ 40 min eller nått, haha vi hade fett kul ;P nu sitter ja iaf o funderar på vad jag ska göra ikväll??? lina, gif eller sosso?? har inte mått någe vidare, så jag vet ärligt talat om jag ens orkar hålla igång ikv?? de blir antingen att gå ut en liten sväng med lina, va hemma o glo på tv med johan, eller grilla och umgås med sosso. Men vad ska jag göra???;/  de löser sej nog antagligen. ..hoppas jag!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards