mooaass

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Moa Lindqvist - 4 april 2010 23:28

halloou ;)

 

Hittade ena råttan död förut :( Och johan plutten av alldeles övertrött och visste nog inte riktigt avd han gjorde så han la råttan i en blomkruka, hälde på jord och plantera blommor över. Haha xD gissa om jag garva elr?;P Det är inte lätt alla gånger ;)

 

  

R.I.P lilla uffe :(

Av Moa Lindqvist - 4 april 2010 23:21




de va alla filmer jag har hunnit lägga in. Menne de kommer nog mer i morrn :)

Av Moa Lindqvist - 4 april 2010 22:56

  

Hittade en bild som faktist va på oss 3, johan va trött som ett as, jag hade precis gråtit, och ludde va allmänt mongo ;)

Av Moa Lindqvist - 4 april 2010 22:04

     

Alla åkte typ och brände däck, så de rök skapligt ;O

      

Haha det var världens jävla

snutpådrag, men dom fick

väldans brottom iväg när typ 100 pers börja dryga och kasta pengar/ölburkar på dom. Så dom skicka polishelikopter ist , haha xD

       

    

haha "olyckan" ;)

                                                                                        Skaplig kö de va elleh??;o          

   På väg ner ;)



Av Moa Lindqvist - 4 april 2010 11:26

har ingen kommentar om elmia ,, bara att jag aldrig vill dit igen!

Laddar upp bilder sen när jag är på  bättre humör..

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards