mooaass

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Moa Lindqvist - 7 april 2010 13:41

glömde helt bort att min lillasyster kommer hit idag juue. Där försvann min mys dag.. menmen whatevah jag träffar ju nästan aldrig henne så man ska väl vara glad :) Ska färga hårt på henne o grejjs , sen blire att hämta ut mina linser. Fick brev om att dom finns att hämta ut på masens,men jag måste vänta tills mamma kommer med pengar, vilket jag tror att hon skulle göra?? hoppas* ska nog passa på o fota lite med melinda oxå nu när hon faktist är här och vi är ensamma :) vi ska gå på bio sen btw , det regnar köttbullar ska vi se om det inte är för mycket folk ;P haha ;)


  

melinda i höstas :)

Av Moa Lindqvist - 7 april 2010 12:27


Idag får det bli en sån där "ta hand om mej själv dag":) ansiktsmask och mys med mej själv :) ska alldeles strax slänga mej i duschen, sen på med en ansiktsmask, göra soppa och käka till nån bra film :) Sen i mellan åt måste jag självklart kolla min farm på facebook ;) bästa spelet ever! =D



  

Av Moa Lindqvist - 7 april 2010 11:55

hajjhajj:)

 

igår blev det utgång med lina, sosso och hennes kompis ;P det sluta med att vi hamna bakom pressbyron på busstorget med johan och robin när sosso och anna hade åkt hem ;P vi satt där o sjöng o prata :) eller rättare sagt jag och lina sjöng och robin och johan prata (a) haha;P sen gick robin och linna hem, och jag och johan gick o kolla en sak, sen blev de hem för oss oxå :) vakna vid halv nio i morse av att linas syster ringde, och jag har ju inte världens tystaste ringsignal heller ;o så linna gick hem då iaf sen nu så åkte johan vid halv 12 , så jag är helt själv idag :D måste säga att de e förbannat skönt ;o :)           

     

 

haha xD

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards