mooaass

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Moa Lindqvist - 15 april 2010 16:19


usch jag hatar o vara fattig ;o eller ja fattig kanske jag inte är men det är dåligt med pengar just nu,.

Jag vill handla! men som det ligger till nu så får det vänta ett tag för de e faktist bara onödiga grejer som jag vill ha ;P jag brukar faktist vara ganska duktig på de så de e lika bra o vänta tills de finns pengar som går o använda till annat än te mat, shampo osv.. Innan jag flyttade in te Askersund så gick mitt barnbidrag mest åt till smink och såna där saken som faktist inte är livsviktigt, men nu när jag faktist får betala de mesta själv så får sånt vänta. Tur att jag faktist försöker fixa sommarjobb!

 

         

 

Ansiktmask har jag redan en halv flaska av men den börjar bli gammal tror jag för jag har haft den sen sjuan ;O

Puder har jag redan 4 st men jag tycker att det är fel färg.

Och lösfransar behöver jag igentligen inte för jag har redan 11 mascaror så långa fransar får jag om jag bara använder dom.

 

Haha jaa ni ser ju ;)



SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards