mooaass

Alla inlägg under februari 2011

Av Moa Lindqvist - 9 februari 2011 18:14

Jag är alldeles

 

 sjuk :(




jaa usch har haft ont i huvet hela dan och typ "bakom" ögonen. Och ah de e jätte hemskt och sjukt jobbigt!

Och som plus på de så råkade jag försova mej i morse. Skulle va hemma hos Maddis kl 10 menne vakna inte förens tjugo i elva. Så de blev att bokstavligen kasta på sej kläderna och springa upp dit på dirr. Sen när mamma hade varit där och druckit kaffe så följde jag med henne hem o va med Melinda, sen åkte vi in te stan igen och jag gick raka vägen upp te Maddis och hjälpte dom o baka bullar , sen efter ett tag så fick jag springa ner te lägenheten och hämta Melindas tröja o väska som hon glömde hos oss för ett tag sen, o lämna te mamma . Sen släpa jag med Johan upp te syster igen så fika vi där o så, och nu har vi precis kommit hem och ska väl snart göra spagetti o köttfärssås.  

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2011 22:23

Me myself and I

 

 

 

          

 

Jag va bara tvungen  

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2011 22:18

Party med Sofie

 

 fredagen den

 

4/2-2010



        


Av Moa Lindqvist - 8 februari 2011 22:15

Min födelsedag



en del bilder vart visst lite suddiga, meen jag skyller på sonny som tog dom  

 

                    

Av Moa Lindqvist - 8 februari 2011 19:53

Uppdatering

 

 kommer!

 

 

Ska knalla upp te systeryster nu en sväng, sen när jag kommer hem så blire uppdatering om vad som har hänt under helgen. De har blivit alldeles för mycke nu på senaste tiden, så däav den låga uppdateringen. Men jag ska bli bättre inom kort, ja lovar! (=

..

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2011 22:25

haha så jäkla kul ;D




Av Moa Lindqvist - 5 februari 2011 14:55

Bakis..



Ja herregud, har precis lyckats klä på mej och vaknat till någelunda.. Ändå drack ja inte speciellt mycke igår?? Och kvällen vart ju minst sagt lyckad. Sofie kom hit vid 8, så börja vi dricka lite sen gick vi ner te sleven för hon skulle käka, sen vidare te hamn toan (HAHA) nä men seriöst vi höll på o frysa ihjäl.. Sen gick vi ner te bt för vi hade inge o göra, och där börja vi prata med ett par gubbar, så efter ett tag så fick vi gå in i bussen o värma oss för de va 40 min kvar tills han skulle åka, så då satt vi där o drack ist och prata med chaffisen   haha..  Sen fick Sofie för sej att vi skulle åka te Hallsberg, sagt o gjort de gjorde vi.. Så när vi kom fram så kom nån kompis te Sofie o mötte oss så gick vi hem te honom ett tag. Sen efter mycke om och men så kom jag hem vid halv tre. Då blev de att käka sen ta bakistabletter som tydligen inte funkar.. Sen sov vi :) Ah lite kort om kvällen, har massa bilder oxå men mitt minneskort cepar och sofie ahr tappat bort sladden te kameran såå bilder kommer senare! (y)

Av Moa Lindqvist - 5 februari 2011 14:55

Bakis..



Ja herregud, har precis lyckats klä på mej och vaknat till någelunda.. Ändå drack ja inte speciellt mycke igår?? Och kvällen vart ju minst sagt lyckad. Sofie kom hit vid 8, så börja vi dricka lite sen gick vi ner te sleven för hon skulle käka, sen vidare te hamn toan (HAHA) nä men seriöst vi höll på o frysa ihjäl.. Sen gick vi ner te bt för vi hade inge o göra, och där börja vi prata med ett par gubbar, så efter ett tag så fick vi gå in i bussen o värma oss för de va 40 min kvar tills han skulle åka, så då satt vi där o drack ist och prata med chaffisen   haha..  Sen fick Sofie för sej att vi skulle åka te Hallsberg, sagt o gjort de gjorde vi.. Så när vi kom fram så kom nån kompis te Sofie o mötte oss så gick vi hem te honom ett tag. Sen efter mycke om och men så kom jag hem vid halv tre. Då blev de att käka sen ta bakistabletter som tydligen inte funkar.. Sen sov vi :) Ah lite kort om kvällen, har massa bilder oxå men mitt minneskort cepar och sofie ahr tappat bort sladden te kameran såå bilder kommer senare! (y)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards