mooaass

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 3 februari 2011 22:02

yaaay

 

 

Aah min dag har varit kanon (y)

Åkte med mamma i morse in te Kumla där hon har truckutbildning. Fick även köra lite, och alldeles duktig va jag *inte för o skryta eller så*. Sen så åkte vi te Kvarntöörp o hämta böcker te mej så jag kan plugga hemma i morrn, sen blev de Hallsberg o käka lite . Sen släppte hon av med hemma, så gick jag te Maddis direkt o sov en stund. Sen när jag vakna så kom Mamma it, och efter ett tag kom Pappa, Melinda och Johan dit , så blev de att äta smörgåstårta o öppna paket. Sen så åkte Pappa, Melinda o Mamsen hem så stanna vi kvar uppe hos Maddis fram te nyss typ. Lägger in bilder i morrn. Och nu tar jag en cider och ska snart ta ett bad tänkte jag och sen lägga mej o sova..

Och i morrn blire Partyy med Sofiie! :D

 

  

 

Lite av de jag fick idag. Dock inte av mamma o pappa.. hmm fattar intE varför?? ;)

 

 

Av Moa Lindqvist - 3 februari 2011 05:29

It's my day.

 

 

åååah kul.. Gick upp på toa nyss och ser att mitt ena öga är jätte svullet (!!!!) De ser ut som att jag har blivit typ getingstucken på "underögonlocket". Såå jag hade igentligen kunnat sova en timme till men nu har jag lagt in skedar i frysen, som jag ska kyla ner med, och hoppas på att cuasimodoögat försvinner lite.. Haha (y)

Förövrigt så fyller jag fan 17 idag :D

 

    

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards