mooaass

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 9 februari 2011 21:49

 

  

 

eehja de e väldigt många som har frågat om jag har slutat tatuera helt, och svaret är nej de har jag inte tänkt. Men precis när jag hade börjat sist så började det spridas en massa ryckten i lilla Arslesund om att jag skulle ha trott att jag va så himla duktig på o tatuera och att jag tydligen va 100% seriös med det och verkligen trodde på fullaste allvar att mina gaddar vart as snygga. Och då kan jag ju ta o säga att jag började tatuera för att det alltid har varit en dröm och man måste ju börja nånstans för att kunan bli bra eller hur? Och jag har ALDRIG nånsin sagt att jag är duktig eller är seriös med de! Ja jag vill seriöst lära mej, men när man aldrig har hållt i en maskin förut kan man då vara seriös när man äntligen får tatuera på riktig hud? Svaret är Nej. Så lägg ner med o sprida ryckten om att jag tror att jag är nått mirakelbarn inom tatuerandet för de har jag aldrig sagt att jag är   

Nu tar jag iaf nya friska tag genom att köpa en ny maskin samt lite tillbehör så att säga. Och när jag sätter igång så kommer jag fortfarande o lägga upp bilder på tatueringarna jag gör om de uppskattas? Men mer än så blir de inte. Jag kommer till exempel inte o tatuera kompisar (elr liknande) de blir bara nära o kära så att säga som jag litar på till 100%. Eller tatuera kanske är fel ord o använda.. Jag kommer o ÖVA !

 

Mammas svara som jag gjorde i somras.

      

 

 

Av Moa Lindqvist - 9 februari 2011 18:14

Jag är alldeles

 

 sjuk :(




jaa usch har haft ont i huvet hela dan och typ "bakom" ögonen. Och ah de e jätte hemskt och sjukt jobbigt!

Och som plus på de så råkade jag försova mej i morse. Skulle va hemma hos Maddis kl 10 menne vakna inte förens tjugo i elva. Så de blev att bokstavligen kasta på sej kläderna och springa upp dit på dirr. Sen när mamma hade varit där och druckit kaffe så följde jag med henne hem o va med Melinda, sen åkte vi in te stan igen och jag gick raka vägen upp te Maddis och hjälpte dom o baka bullar , sen efter ett tag så fick jag springa ner te lägenheten och hämta Melindas tröja o väska som hon glömde hos oss för ett tag sen, o lämna te mamma . Sen släpa jag med Johan upp te syster igen så fika vi där o så, och nu har vi precis kommit hem och ska väl snart göra spagetti o köttfärssås.  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards