mooaass

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 28 februari 2011 22:46

trött..

 

ååah våran dött här hemma är cp ;s Eller ah de e inge fel me min nyckel men de går inet o låsa med den, Men johans funkar hur bra som helst..

Hur som helst så blev de inga kort på Emil och Tindra idag, tar de i morrn ist.. Och ehm ja de va väl allt ja hade o säga tror ja?

  

ahjustja! Jag har en liten grej på G, eller ah de e en ganska stor sak faktist. Håller de hemligt tills de e 100% klart. Meen ja lovar att alla ni som vill vara med o stödja nånting bra, och samtidigt få nånting för de kommer o gilla min idé super mycke ;) Vi kan kalla de för mitt lilla hemlliga projekt :)

Av Moa Lindqvist - 28 februari 2011 09:54

Tomt



Johan har åkt o jobbat för första gången på två veckor, så nu känns de kätte tomt.. Vakna upp alldeles själv i sängen och nu är de helt tyst i lägengheten. Usch jag är verligen inte van! Nu sitter jag iaf o lyssnar på musik, och har alldeles tråkigt. Tror att jag ska gå upp te Maddis en sväng innan dom åker. Nja vi får se. Sleem nu ska ja klä på mej o ta ut Maja..

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards