mooaass

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 2 februari 2011 22:54

!


 

Har tagit de alldeles lugnt idag.. Melinda kom hit vid 10, så gick vi ut med Maja, och tog kort på bilen pappa körde in i igår , haha ;P Sen gick vi upp te Maddis o va där ett tag, sen blev de att gå ner på stan o käka lunch och kolla i lite affärer. Sen gick vi upp te Maddis igen , för mamma skulle komma o hämta Melinda. sen vid 5 typ så åkte jag, Maddis, Sonny o Emil te Örebro, blev först Biltema och sen upp te bror o fika. Eller jaa dom gjorde de, o ja fick födelsedags pengar (y) :)

Och nu ahr jag typ varit hemma nån timme o käkat. Ska väl gå o tvätt abort sminket strax sen lägga mej o sussa. Ska upp halv 7 i morrn och åka med Mamam te skolan. Jag vägrar o sitta hemma på min födelsedag...!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards