mooaass

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 19 februari 2011 22:45

Johan o Mormor

 

Melinda


  

Johan

 

Mamma & Mormor

 

Johan & Melinda  

 

Resten utav bilderna kommer upp på facebook! (=

Av Moa Lindqvist - 19 februari 2011 22:35

Idag!

 

Mamam kom och hämta mej o Johan vid halv 8 i morse och böt bil med Sonny, sen åkte vi och hämta hästtransporten, sen hem te mamma o pappa så dom fick dricka kaffe , sen lasta vi Skjona.

            

 

Sen börja vi åka dit vi skulle lämna henne, stannade på vägen o köpte frulle o så. När vi va framme så bokstavligen krylla de av islänningar. Love-Times! Hon verkade trivas direkt, vilket kändes jätte skönt. Fanns massa söta vovvar där oxå ;)

                 

 

 

Sen åkte vi vidare hem till Mormor i Kisa där Maddis, Sonny och Emil redan va. När vi kom dit så käka vi lite sen åkte dom vidare te Småland. Och jag, Mormor, Mamma, Joahn och Melinda åkte till mammas fasters gamla lägenhet där mamma skulle välja ut lite grejer hon ville ha.

                  

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards