mooaass

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 13 februari 2011 23:07

Slö dag.

 

 

Jaa usch har verkligen inte gjort nånting :O Vakna vid 9 i morse men gick inte upp förens halv ett (!!!) wtf liksom? Då blev de att käka lite sen gick vi upp te Maddis, sen hem o laga mat, o sen up dit igen. Och nu är vi hemma och jag har precis målat naglarna och spelat ice age på wii (a)

Blir att lägga sej o sova strax, måste upp skapligt i morrn för o följa med Maddis o Sonny ut te mamma en sväng innan hon ska te praktiken, sen blire in te stan igen o möta upp Melinda som ville va med mej efter skolan.

 Love-times!    

 

    

 

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards