mooaass

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Moa Lindqvist - 10 februari 2011 20:40

Ibland funkar de

 

 inte ?

 

Blir så trött på min dator / bloggen.. I morse hade jag skrivit ett lååångt inlägg som jag precis skulle publicera men så givetvis så stängdes hela sidan ner  ;o Blir så trött, och de händer verkligen hela tiden! Meeen Idag har ja iaf skickat ut alla 10000 vinnarmejl på tradera, okej så många kanske de inet va men de kändes som så!. Och utöver de så har vi bara varit hemma hos syster o käkat och kollat på Grey's anatomy. Johan va ledig idag för han skulle på möte så de blev till o med sovmorgon i morse!   

Nu tänkte jag iaf gå och tvätta bort sminket, fixa naglarna och sen sova. Ska upp kl 7 i morrn och följa med mamma te örebro sen kl 13.00 så blire möte på skolan. seeeya

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards