mooaass

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 30 juni 2010 22:18

hejhej

 

Sitter med färg i håret nu :) Hövva vad blont det blir ;p

Känner att jag inte har fått nånting gjort ikväll .. Inte allt det jag hade tänkt o göra iaf.

Bada badkar hinner jag absolut inte idag, och jag skulle igentligen ha färgat 2 ggr ikväll men johan ska upp och jobba i morrn så de brakar där med ..;/

Bror va iaf nyss här och köpte min dator, 4OO kr rikare, tacktack ;)

Nu ska jag skölja ur färgen och käka , tjaarå

Av Moa Lindqvist - 30 juni 2010 18:28

 

Kom hem ifrån Åsbro förut vid 1 ungefär . Melinda följde med mej hem oxå:) Så vi sjöng lite singstar och så :) Sen vid 3 så gick vi ner på stan och fika (rättare sagt jag åt frukost) ;) Sen så har vi bara legat o kollat på NCIS , och nu åkte hon precis . Ska alldeles strax tvinga ner johan o handla lite, så fåre bli mys kväll här med god mat och bad i badkaret och så ska jag färga håret  :)

Är igentligen jätte sugen på o bada ute ikväll. Det blåser ju satan vilket betyder att de antagligen är mega vågor i harge :D men Lina är i hallsberg, och sandra kan inte , och mamma kan inte köra ut dit ;/ Men sandra skulle te stan i morrn så jag får väl tvinga ut henne då ;) höhö(a)

 

och förhoppningsvis så kommer mina kläder i mörrn :D

Piiiiis

Av Moa Lindqvist - 30 juni 2010 10:19

morrnmorrn

 

 

Haha jag försov mej visst idag ;o Så mamma åkte te åsbro utan mej .. Min bror ska ju nämligen flytta så jag, mamma, syster och sonny ska hjälpa honom o städa ur huset. ¨

Men nu försov ja ju mej så jag får snällt vänta te maddis och sonny är klara hos barnmorskan, så får jag åka med dom. Så nu äre väl dags o gå o tvätta bort gårdagens smink som jag somna med. Frääächt ;)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards