mooaass

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 26 juni 2010 22:16

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Av Moa Lindqvist - 26 juni 2010 22:02

sorry för dålig upptadering igår och idag, men som sagt så va de mycke som hände igår.. Jag Är fortfarande fly förbannad men jag "bearbetar" de eller vad man nu ska säga. Usch jag blir så trött på folk assåå.

Idag så har vi iaf bara tagit det lungt och typ pratat? Linna och Kim va här förut så sjöng vi lite singstar och spela wii :D Sen när dom hade gått så prata jag med mamma, och sen ludde.

Ska försöka åka upp te tiveden i morrn, känner att jag måste komma ifrån askersund lite, och sen på måndag så ska jag försöka åka hem till mamma rida lite.

Tjing

Av Moa Lindqvist - 26 juni 2010 11:49

usch vilken hemsk midsommar de va igår.. Johan va jätte full och gjorde bort sej totalt, och jag vart utelåst. blääh..

och min väska ligger kvar hos john med min kamera, smink och plattång i ;/ :'(


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards