mooaass

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 14 juni 2010 19:09

råkade somna förut ;O skulle ju igentligen plugga matte och linnnaarslet skulle ju hjälpa mej men nu svarar inte hon, och jag ska hinna käka o duscha innan oxå ;O buhu.. de går aldrig! Det är sjukt mycke o plugga... :'/ neh de e lika bra o sätta igång.. Seeeya ;)

Av Moa Lindqvist - 14 juni 2010 15:28


Sunedan


                 





Avslutningsmiddan

                          





Avslutningen


        

Av Moa Lindqvist - 14 juni 2010 15:16

hejhej

 

har verkligen inte orkat blogga den senaste tiden.. Har verkligen mått piss dom här dagarna ;/ blev iaf att åka te åsbrorocken i lördags o va med sofie och lite folk. Träffade även emelie :) Sen kom polisen, haha ^^ åkte iaf hem vid halv 9 typ, då hände de lite grejjer som jag inte tänker ta upp här. Men de har verkligen varit pissjobbigt :( Gick bort te annelie sen på kvällen där de va lite folk, men jag drog typ efter en kvart eller nått.. sen hare väl inte hänt så mycket mer, sommar skolan börja idag. fast jag va bara där i typ 2 timmar för jag hade tid hos tandläkarn, och satan vad ont jag har nu ;O usch ;/ håller föresten på o laddar upp alla bilder från sunedan, avslutningsmiddan och avslutningen nu så dom kommer upp strax ;) bättre sent än aldrig !

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards