mooaass

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 1 juni 2010 23:15

hemma igen efter att först ha letat efter en knölfull johan, som ramla och däcka mitt på gatan. Ingen kommentar...

 

 

Du suger så jävla hårt,

och just nu hatar jag dej.

Det här är inte samma johan som jag blev kär i..

 

 

  

Av Moa Lindqvist - 1 juni 2010 07:20

heeey

 

Vakna av att sofiie skicka sms 1 minut innan klockan ringde ;P så nu sitter jag här och försöker o vakna till 0o.. Såg föresten att de e första juni idag :D vilket betyder att de e sommar nu! Anser jag iaf, men sen finns de tråkmonsar som säger att de inte är sommar förens efter midsommar ;/ neejneej.. Skitsamma iaf, nu ska jag röka, klä på mej o sminka mej, sen kommer sofie och möter mej så går vi te skolan, sen efter så måste jag direkt hem, för jag måste plugga. ;/ Ska lägga ut en filt i gräset där de e sol och steenplugga sen! , måste klara de den här gången!...

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards