mooaass

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 24 juni 2010 20:30

asså jag har typ dö tråkigt :o.. Johan sitter och glor på snålvatten och jäkelskap, och jag sitter här och lider av trisstess. Med tanke på vädret så hade jag gärna varit ute ikväll, men nej för jag ska upp tidigt i morrn och hjälpa mamma med hästarna. Ska leda häst medans massa snoriga ungar ska rida.. haha (y) Neeeej moa tänk positivt! Aja jag ska la fortsätta o glo eller nått..

Av Moa Lindqvist - 24 juni 2010 17:43

tjaatjaa

 

pust.. har nyligen kommit hem från harge. Va där med sandra, hennes gubbe robin och hans kompis , skapligt kallt va de :O Och när jag kom hem så satt min älskling och vänta på mej, så vi la oss och kolla lite på två och en halv män, och nu har han gått iväg och köpt kina mat :)

 

 

Sen ikväll så har jag två piercingar o göra :) Sandrababe ska ha i näsan och jenny tror jag skulle ha i örat? (räknas knappt som piercing tycker jag ;) ) Så jag ska väl strax sätta igång o sprita in bordet och plasta in , huua..

Det är väl de som e de jobbiga med det hela, att allt ska spritas och plastas in hela tiden ;o nästan så att man blir full bara man kliver innanför dörren här .. ;o

Av Moa Lindqvist - 24 juni 2010 11:56

 

Det här är typ alla piercingar jag kan göra :)

  

       

 

Och för dom som undrar nått så äre bara o kommentera :)  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards