mooaass

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 17 juni 2010 17:22

     :D

      



              

nu är den äntligen köpt!, Percing pistol, tänger, nålar mm :D är fett glad, ska klicka hem kanylburk, handskar, och helt nya stavar ikväll oxå :D

Av Moa Lindqvist - 17 juni 2010 17:09

höhö nu är jag ledig tills på måndag :D Fick reda på idag att vi får fan betalt för o gå i skolan ;o pengar? jaatack!

Kom iaf hem förut o käka lite sen somna jag på dirr framför 2 och en halv män ;P och vakna av att johan skicka sms. Och nu är han hemma.. Vet inte varför men jag är sur och jätte irriterad idag ;/ Så för hans egna bästa ska jag nog ta en liten promenad ut i friska luften sen ;p haha y) Neh nu ska jag fixa lite .. berättar snart vad jag har köpt för nått (a)

Av Moa Lindqvist - 17 juni 2010 08:11

sista dan på sommar skolan för den här veckan idag!

 

skapligt gött o ta sovmorgon i morrn, men bara för de så får vi säkert massor utav läxor idag ;/

Asså de här med sommarskola är ju igentligen skit bra för oss som intre klarade matten i 9:an men nu på 3 dagar så har vi pluggat igenom 3 kapitel och har minst ett häfte varje dag som vi ska göra hemma . Jonas sa igår att de vi gör på dom här 6 dagarna, har alla andra gjort på 3-4 månader ;O  waaay to mutch..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards