mooaass

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 22 juni 2010 15:52

asså shit jag vet inte varför men jag är helt ivrig inför att jag ska va med mamma. Kan vara för att vi inte går så mycke längre. Tror faktist att alla behöver lite alone time med sina föräldrar ibland. Framför allt när man inte bor hemma!.

 

Satt föresten o läste igenom massa gammla inläggjag har skrivit, asså vad smart jag låter eller hur ? Man ba asså shit är hon bara 16 år liksom :O:O haha..

Av Moa Lindqvist - 22 juni 2010 12:06

Asså de e så mycke känslor nu som ligger och bubblar så nu måste jag skriva av mej lite ;)

Men asså det är inte negativa känslor.. Jag och Johan hade världens fight igår och de va jätte jobbigt, jag hatar när vi bråkar! Men trots de så känns liksom ingenting jobbigt.. Jag låg i stortsätt halva natten och funderade och kom fram till att jag tänker inte låta mej bli nertryckt längre. Känns liksom som att duger det inte nej men dra då. Jag vet att jag kan bättre och jag tänker inte sitta i en jävla etta i askersund och se på medans "nån" (nämner inga namn) Gör bort sej totalt. Nu är liksom skolan färdig och jag har sommarlov vilket jag tänker ägna åt att ha kul och plugga till mitt traktor kort. Sen flyttar jag hem :) Känner bara att om jag ska bo hemma så måste jag kunna ta mej nånstans. Och om jag och johan fortfarande är tsm så vill jag faktist kunna åka in till lägenheten om jag så känner för det. Okej som sagt de e en liten jäkla etta i Arslesund som är äcklig och alldeles förstörd, men det är ändå mitt hem. Jag har min plats i sängen, alla mina grejjer är här och i stortsätt allting jag gör kretsar runt lägenheten. Har jag varit ute så är det hit jag går och likaså om jag ska nånstans så är det härifrån jag går. det går inte bara att säga att nu åker jag här ifrån och kommer aldrig mer tillbaka..

Jag skulle aldrig heller kunna se nån annan vara här.. alltså om jag och johan gör slut så skulle jag nog aldrig riktigt kunna se nån annan ligga på min plats i sängen brevid johan.. Veta att hon sitter i våran soffa.. Jag skulle givetvis sakna johan och antagligen vara startsjuk i början om han träffa nån annan men framför allt så skulle  jag vara svartis på att hon är i hans lägenhet. Våran lägenhet..Jag sitter nog och tänker alldeles för mycke men samtidigt så är inte johan nån jag kan se en framtid med just nu. Inte så länge han håller på som han gör..

Av Moa Lindqvist - 22 juni 2010 11:56

chahca:)

 

Har precis kommit hem från skolan. Jag klarade provet! höhö(a) Tog in posten förut och såg att min piercing väska har kommit, så johan får gå ner och hämta den sen, och så hade mina piercingar som jag beställde för ett tag sen kommit oxå :) Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli typ halv 4 så mamma kommer in te stan, då ska vi gå och handla lite grejer till min egna lilla "piercingstudio" som jag ska ha här ;) haha . nej men vafan jag tror att de blir skitbra. jag brinner ju verkligen för piercingar, förhoppningsvis mot slutet av sommaren så har jag antagligen pengar så jag kan köpa en tatueringsmaskin oxå :) Dock så tänker ja inte börja tatuera förens jag har fyllt 18, vilket gör att jag har två år på mej o träna. Känns verkligen som att jag börjar komma nånstans med mitt liv, inte bara sitta i lägenheten och ruttna bort liksom. nu ska jag grejja lite tills mamma kommer :)

Av Moa Lindqvist - 22 juni 2010 11:56

chahca:)

 

Har precis kommit hem från skolan. Jag klarade provet! höhö(a) Tog in posten förut och såg att min piercing väska har kommit, så johan får gå ner och hämta den sen, och så hade mina piercingar som jag beställde för ett tag sen kommit oxå :) Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli typ halv 4 så mamma kommer in te stan, då ska vi gå och handla lite grejer till min egna lilla "piercingstudio" som jag ska ha här ;) haha . nej men vafan jag tror att de blir skitbra. jag brinner ju verkligen för piercingar, förhoppningsvis mot slutet av sommaren så har jag antagligen pengar så jag kan köpa en tatueringsmaskin oxå :) Dock så tänker ja inte börja tatuera förens jag har fyllt 18, vilket gör att jag har två år på mej o träna. Känns verkligen som att jag börjar komma nånstans med mitt liv, inte bara sitta i lägenheten och ruttna bort liksom. nu ska jag grejja lite tills mamma kommer :)

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards