mooaass

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 16 juni 2010 22:07

tjatjah :)

 

är helt slut efter dagen! vilket iofs antagligen är bra för då har jag för hoppningsvis gjort nånting nyttigt ;) Gick upp kl 8 i morse och gjorde mej i ordning och cykla sen iväg te skolan vid 9. Pluggade massor me matte, sen åkte jag hem och lämnade böckerna sen gick jag ner te banken och mötte jenny, så gick vi te busstorget där vi träffa emelie :) så tog en röka med henne sen drog vi ut och satte oss på en brygga vid strandparken, och satt o prata (= sen så skulle vi gå te bt igen för att mamma skulle hämta mej, så träffa vi sofia och kajsa som låg o sola , sen kom robin och nebbin ;P sen kom iaf mamma o hämta mej så åkte vi hem så jag fick käka (första ggn för idag kl halv 5 :O ) sen så hade jag ridlektion med frida , och sen så körde mamma in mej te netto där johan va så handla vi lite , sen konsum och sen hem, och nu så har jag pluggat färdigt för idag och håller jag på o gör mat :)

Av Moa Lindqvist - 16 juni 2010 08:22

fix nu sen iväg e skolan.. bloggar mer när jag kommer hem! (:

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards