mooaass

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 4 juni 2010 22:51

hajjhajj ;)

 

Idag efter skolan så va jag med ludde en sväng, sen så cykla vi bort te närlunda o hämta lillasyster, sen så åkte vi hem och jag och melinda åkte hem till oss. Sen kom johan hem, och sen kom mamma och hämta oss och sjussa ut oss till tiveden där ludde satte i mitt löshår sen åkte vi o bada:) alla bada förutom johan ;O Sen åkte vi in te stan, så kom mamma o lämna pengar till mej, och sen gick vi bort te lilla ica och handla och nu ska jag strax börja med maten sen blire att sova, för i morrn ska vi åka iväg tidigt och lämna en häst :)

 

 

Melinda kasta älgbajs i min sko ;O

  

Ludde prova min bh ;)

  

      

Älsklingar <3

Av Moa Lindqvist - 4 juni 2010 13:28

har ludde här :) Vi har precis färgat håret. Jag fyllde i min utväxt och han färga svart. Fast min färg räckte inte så jag får färga en gång till i mörrn, när jag har satt i löshåret :)Ska strax åka bort te närlunda och hämta melinda, sen blire nog att åka hem te mamma :D

 

        

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards