mooaass

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Moa Lindqvist - 3 juni 2010 23:07

tjatjah

 

skulle ha varit hemma idag igentligen, men sofie tjata iväg mej iaf ;P dock 3 timmar efter att vi hade börjat.. hade iaf matte, där vi inte gjorde nått sen gick vi ner te bt, så träffa jag ludde sen kom sofie och mötte mej så gick vi upp o käka, sen hämta vi mina pengar, sen gick vi o köpte glass med ludde sen åkte dom så gick jag te monika där mc va. Så ja va där nån timme, sen kom mamma och hämta mej. Så de blev att vara där hela eftermiddan. Vid halv 9 så åkte vi in o panta sen sjussa hon hem mej :)

 

Johan va o hämat ut mtt nya löshår förut, så nu har jag plockat ur mitt gammla :D Sofie följer med mej hem efter skolan i morrn och sätter i de :D

 

  

De e typ en och en halv meter långt nu, men som sagt de ska klippas och göras i ordning i morrn ;) fettt niice

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards