mooaass

Alla inlägg under november 2010

Av Moa Lindqvist - 1 november 2010 18:36

heey :)

 

 

Pusst.. Jag har precis kommit hem igen, har varit i stan hos syster och grejjat socialat :) Vi gick bort te netto en sväng så under tiden som dom va inne och handla så gick jag och träffa lina :)

Nu håller jag iaf på och gör mat, så de blir att äta och sen sova. är döötrött..

Och de e typ allt som har hänt idag ;p


Av Moa Lindqvist - 1 november 2010 07:04

Det är verkligen jätte många som har hört av sej och frågat om jag kan fixa en header gratis osv, och de e verkligen jätte kul! Men som jag skrev så gällde de endast i lördags. Och jag gör inga undantag tyvär. Likaså så är det många som ber mej göra dom som jag har lagt upp här i bloggen, men dom va mer tänkt som inspiration för er:) alltså Jag gör gärna nånting liknande men inte likadant, för det där är headers som jag har gjort till mej själv och mina vänner, så tänk på de. Sen så är de många som la till mej på msn och kommentera igår och fråga om jag kunde göra de gratis endast för dom för att han/hon fyllde år, hade skadat sej osv, och svaret på de är oxå nej. Det va faktist bara 4 st som la till min msn och fråga innan kl 12 så 4 st får sin header gjord gratis. och dom ska jag försöka hinna med och göra idag, så håll utkik på bloggen för o se resultatet :)

 

Så nu är det alltså 25kr per header och då gör jag den som du vill med dina egna bilder och texter:)

 

mooaass@hotmail.se är de som gäller isf ;P

 

den här gjorde jag i lördags :)  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards