mooaass

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Moa Lindqvist - 19 november 2010 17:45

Mini shopping

 

 

hann ju även med lite mini shopping inne på Letex i Hallsberg, de blev en ansiktsmask och ett par sockar/sockor?  Så ikväll efter att vi har kollat på ett par harrypotter filmer så blir det bad med ansiktsmask och mys  


  

Av Moa Lindqvist - 19 november 2010 17:34

Luddepudding



pust! Nu har jag kommit hem, varit med mamma och sovit middag. (är ändå jätte trött) Nu väntar jag iaf på mat sen ska jag upp te systers lägenhet och sociala med lillsis och mamsen.

 

I morse när jag kom te ludervig iaf så blev de att äta frulle, sen gjorde vi oss i ordning sen blev de ica och köpa godis o glass (omg) sen hem te luddepudding och kolla film, sen kom mamma och hämta mej. Sen dess har de varit chiiilll   

 

  

Av Moa Lindqvist - 19 november 2010 06:41

Äckligt!


Vakna för nån timme sen utav att maja satt och skrek, och när jag kolla till henne så såg jag att hon gned rumpan i mot backen (jag fick panik och trodde att hon hade blivit förlamad), så jag ringde efter mamma, och grina . Asså jag trodde verkligen att Maja skulle dö ! Sen när mamma kom hit iaf så såg hon att hon hade bajs som hade fastnat i rumpan som antagligen sved ;s  usch och fy, så jag fick sätta en plastpåse över handen och ställa henne i duchen och ducha rumpan på henne. Och de e seriöst de värsta som finns , hundbajs asså. Kanske inte nånting jag tänkte på när jag skaffa henne *smart flickaa*usch...

Men jag antar att de bara är o lära sej..

Nu liggen hon iaf dygnsur på mitt täcke o sover. Min lilla tjejY

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards