mooaass

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Moa Lindqvist - 23 november 2010 09:17

usch nu får jag nästan ångest för att jag berätta om min "fobi" haha fyy, aja då får de väl va så då..

 

Av Moa Lindqvist - 23 november 2010 08:24

Fobi?

 

 

 

 

Fy fan igår gjorde jag nått som jag verkligen inte borde ha gjort! Precis innan jag skulle sova så bläddra jag igenom alla kanaler och såg att det gick ett program på Animal Planet som hette människoätare, som jag och Johan jämt tittade på förut. Den här här gången handlade det om människoätande vargar, och de va så jäkla otäckt men givetvis så kunde jag inte sluta titta, de sluta med att jag låg och skaka och inte kunde sova för att jag va så rädd. Och faktist så har jag dom senaste åren blivit skiträdd för vargar, Jaa de e sant! Jag Kan inte va ute själv hemma hos mamma och pappa när det är mörkt för att jag tror att de ska komma en flock med vargar och anfalla mej. Jag kan inte ens söka bilder på dom på Google utan att rysa. Precis som folk har spindel/orm fobi. Det är hemskt.. Men när jag låg i natt och inbildade mej att det sprang omkring massa hungriga vargar utanför, så börja jag tänka Varför? Hur kan det ha blivit såhär? Jag älskar hundar mej bara tanken på en varg får mej att rysa. Och då kom jag på den gången när jag va liten (typ 11-12 år) och en varg hade varit och tagit ett rådjur en liten bit hemmifrån och jag ville då sova i mammas och pappas rum på golvet, och när mamma och pappa hade somnat så hörde jag den jäveln yla! De va så hemskt och de va alldeles mörkt i rummet!! Så jag väckte mamma men hon trodde inet på mej, så jag la mej igen och försökte sova men då börja fanskapet igen men den här gången hörde mamma de oxå. Usch jag ryser av bara tanken.. Det jag vill komma till är iaf att jag tror att min "fobi" kommer därifrån. Vart annars liksom? ujuj vad jag berättar mycket och mitt privatliv, men nu vet ni iaf  

 

  

Jag vet att de igentligen är fina djur, men Jag ser inte de, jag ser bara ett monster!

Av Moa Lindqvist - 23 november 2010 08:12

Gomorron!

 

 

Vakna för typ en kvart sen, och mådde jätte illa   

Usch jag hatar o må morgonilla! Aja de släpper väl nån gång..

Idag ska jag iaf vara barnvakt åt min lilla knubbis (Emil), Lånar Johans Lägenhet och har honom här ett tag . Så Nu väntar jag på att morgonillat ska försvinna, sen ska jag klä på mej , städa lite och sen ringa och tjöta på syster så att hon kommer och lämnar honom lite tidigare   Sen i eftermidda så kommer Melinda hit och är med mej   

 

    

Min lilla knubbis    

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards