mooaass

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Moa Lindqvist - 29 november 2010 21:02

Klippt!

 

 

Efter att Emil hade fått sin spruta förut så gick ja o maddis te ica och handla lite, sen gick vi hem te henne o åt, och sen när sonny kom ghem så åkte vi hem te mamma så hon fick klippa mej , och så klippte jag maddis, så nu har vi typ samma frisyr, haha! Nu är ja iaf tebax i stan, och ska väl ställa mej o göra mat så de finns i morrn..

 

  

Av Moa Lindqvist - 29 november 2010 09:41

sjukan



Vill börja med o säga att jag är alldeles för trött för o överhuvud taget va uppe så här tidigt ;s hah.. menmen, ska iaf strax tvätta av mej gårdagens smink som jag somna med igår, (uuusch) lägga på nytt och sen gå bort te sjukan med Maddis och emil. han ska få spruta idag, och Maddis ville inte gå själv så jag är snäll och följer med  De kommer säkert sluta med att jag sitter där själv o gråter över att Emil gråter..


  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards