mooaass

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Moa Lindqvist - 22 november 2010 21:32

incidenten med

 

sopkvasten

 

 

 

jaa , jag skulle hjälpa Melinda förut när hon skulle åka pulka. Och de va skit jobbigt o springa bakom o putta på hela tiden så vi kom på att m man använde en sopkvast så vart de lättare och hon kom mycke längre. Sagt o gjort, jag puttade på med kvasten. Sen så ville hon åka baklänges, helt plötsligt så de fick hon väl göra, men när jag skulle putta iväg henne så råka jag smälla till henne på näsan med kvasten, så hon börja stormblöda näsblod. Och när jag åkte därifrån så hade näsan nästan svullnat upp till de dubbla. De såg faktist ganska kul ut , haha ;)

 

  

Av Moa Lindqvist - 22 november 2010 20:35

hemma!

 

 

Åkte ut te mamma och pappa förut och sociala med dom, va med melinda när hon åkte pulka och där hände det en liten olycka (berättar mer sen) sen så fick jag massa kött och fisk av pappa oxå, tacktack Y för den som inte visste så älskar jag att laga mat, så de passa mej perfekt!   Och nu har jag precis kommit hem, och börjat fixa mat !

 

 

  

 

De ska vara en kockmössa på huve ;)

Av Moa Lindqvist - 22 november 2010 08:17

sjuk?



Usch jag tror att jag håller på att bli sjuk    Har jätte ont i halsen och näsan rinner som en kran. Satt nyss och nös över 10 gånger, jaa de e sant! Och givetvis när jag mår som sämst så har jag massa tvätt hemma hos syster och ta hand om. När vi hade plockat ihop alla kläder som låg och skräpade i johans lägenhet så va vi uppe i nästan 18 kassar, så igår när tvätt tiden va slut så fick vi gå te systers lägenhet och hänga upp allt på tork där, och nu har johan åkt te jobbet så jag får ta hand om allt själv innan dom kommer hem   



Spelas just nu !

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards