mooaass

Alla inlägg under november 2010

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 20:53

Trååk!



Jösses vad jag har bloggat idag!? Det här är sjunde inlägget   måste betyda att jag har haft typ ingenting o göra idag .. Och just nu har jag fruktansvärt tråkigt, så jag ska dra te syster och sno Emil ifrån henne tänkte jag, mosters ögonsten Y

what to do, what to do? Sen ska jag ringa Luddepudding, och lägga mej i sängen och äta massa godis. Så ser min fredag ut, och de suger! men jag ska spara mej te nyårsafton, då blir det partyy med min favvobögis !    Ah ne nu ska jag kila, tjahråå

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 20:39

2. Min första kärlek




Asså jag har haft flera förhållanden innan, men Johan är den enda jag har varit riktigt kär i så han är Min första Kärlek. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att han är just den personen som jag kommer att älska livet ut. Jaa så säger alla men han är liksom inte bara min pojkvän utan min bästa vän. Han är så mycket mer än min Kärlek.

 

Jag hade träffat honom några ggr innan vi blev tsm i sjuan genom "gemensamma vänner" och jag tyckte ärligt talat att han va en liten tönt i början, men sen börja vi smsa och han lyckade charma mej så pass att vi efter fem månader förlovade oss. Och jaa idag vet jag in´te riktigt vart vi står, men han är i allafall min första kärlek Y

 

        

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 17:44

Paketet

 

 

  

        

  

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 17:25

Paket!



weeii Johan är och hämtar ett paket till mej    Vet bara att de e ifrån HM men inte va de e i ;s haha, ah ne men de märks väl ;) Lägger upp bild sen!

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 16:13

Veckans vän!

 

 

 

 

 

Idag är jag snäll och tillägnar de här inlägget till min vän Luddepudding. Vi har känt varann i lite er än 10 år nu, När han va liten såg han ut som Harry Potter och gick därför unde just de smeknamnet i min familj. Vi va vänner ända tills vi sluta 6:an sen av nån anledning så sluta vi prata med varann? Men sen i mitten av sjuan när jag träffa Johan så börja vi prata med varann igen. Nu bor han i Hallsberg (stackarn) och i första ring i Örebro, och ska bli frisör tror jag? han bodde fram tills i höstas i tiveden med sin mamma och pappa och hans tuppar och ankor. Han har en favorit anka som heter Clas, dom tycker väldigt mycket om varandra :) Nu vet ni Lite om min vän Luddepudding!

 

Info:

namn:  Ludervig

Bor: Hallsberg

Ålder: 16

            

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 12:00

Myys


 

Blir att fixa sej nu sen äta och sen ner på stan med syster och köpa två såna där belysnings grejer, och lite fredagsmys. Sen ska jag hem och städa lite tänkte jag, och sen plocka in de sista i garderoben.

Och sen ikväll så blir det pizza, film och mys   

Av Moa Lindqvist - 26 november 2010 09:15

Gomorgon!

 

 

 

Vakna för nån timme sen, o satte mej här och kolla på Kenza & Tyra show. hahah(y) Somna alldeles för sent igår, och vakna alldeles för tidigt idag ;s Fick ju gå bort te Nebbin igår och pierca honom..  Och idag har jag faktist ingen aning om vad som händer? Tror att jag ska försöka o tvinga ner syster på stan med mej, tänkte köpa ny utebelysning. Blir skönt för maja oxå att komma ut bland lite folk   

 

 

Av Moa Lindqvist - 25 november 2010 21:33

1. Presentera mig själv

 

Jaa jag heter ju då Moa, är 16 år och, bor till och från i Askersund, hos min pojkvänn.   Jag är född på BB i Örebro. Jag går på John Norrlander Gymnasiet i Kumla, med inriktning fordon. Och det är väl tänkt att jag i framtiden ska bli lastbildmekaniker. Jag har 3 Egna djur, en häst som heter Orra, en katt som heter Sixten och en liten vovve som heter Maja. Maja har jag haft i knappt en månad, så hon är alldeles "ny". På fritiden så Piercar jag så mycke som de bara går, och jag håller även på o försöker o lära mej att tatuera, men det har jag tagit en liten paus ifrån just nu, just för att tiden inte räcker till. (har 3 tatueringar själv) 

Förutom min älskade vovve och häst så finns det en liten sak till som jag värderar väldigt högt, och det är min systerson Emil. Mostrs lilla ögonstenY.

 

Favorit mat: Mammas kycklingröra.

Favorit dricka: Oboy och peach melba .

Favoritfärg: svart/rosa.

Favoritsak/er: Telefoonen.

Älskar: Familj & Vänner.

Hatar: buss, tåg, vargar och småkryp.

 

 

  


SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards