mooaass

Alla inlägg under november 2010

Av Moa Lindqvist - 11 november 2010 07:23

hej

 

 

Jag vet att jag har blivit jätte dålig på o blogga,, I know. Men det händer så himla mycket just nu känslomässigt. Idag är begravningen och jag är jätte nervös.. Jag ska ta hand om emil har vi sagt just för att jag ändå inte vill sitta längst fram med min familj. Det är inte för att jag just inte vill sitta med dom utan för att jag tror inte att jag fixar att sitta längst fram..utan vi kommer att stå längst bak. Och emil blir en bra "distration" till att samtidigt tänka lite på nånting annat. Och johan kommer att vara där hos mej, ifall att det blir för jobbigt. Oavsätt vad som har hänt mellan oss så är han min person, han tröstar mej när jag behöver det och han håller min hand när det behövs, han är min bästa vän Y

 

Jag kommer nog kanske att lägga upp lite

bilder på framför allt blommorna ikväll om

jag orkar. Vi får se.. Nu ska jag börja göra

Mej i ordning och så och ringa till mamma.

 

Tänk på mej idag Y 

Av Moa Lindqvist - 8 november 2010 14:18

följde med johan te tiveden igår en sväng så maja fick springa av sej lite, drf blev de ingen uppdatering!..

 

 

Jag har en dålig dag idag.. Begravningen är på torsdag och just nu mår jag illa utav bara tanken, Det kommer säkert att vara jätte fint och jag kommer nog att vara jätte stolt över mej själv efter , men nu känns de bara som att jag inte vill gå. Och jag vill helst bara lägga mej ner i sängen och gråta tills allt är över..  Jag saknar farmor så att de gör ont..</3

Av Moa Lindqvist - 5 november 2010 22:39

weeeiii*

 

  

 

Jösses vad nöjd jag vart ! aaaw dom är så fina:') Men "pappa" Gjorde as ont så jag trodde att jag skulle börja gråta där ett tag ;$

Av Moa Lindqvist - 5 november 2010 08:03

gomorron



Glömde helt bort o skriva nått igår ;o Tur att de inte hände så mycke då, förutom att på kvällen så va jag med Lina och kim, treevligt (y) :) lägger upp bilder sen.

 

Får lite lätt ångest över vad jag ska göra idag.. ska nämligen gå och ta ut mina sista pengar och sen gå iväg och gadda mej . Huua, de kommer göra ont! haha(y) Menne jag överlever! Vad de blir för nått får ni se sen, för inte ens mammsen vet va de blir för nått , men de e iaf soo not moa att vara så kärleksfull som jag ska va idag ;)

 

ringde mamma i morse :


Jag: hihi jag ska göra nått idag (a)  

Mamma: vadåå??  

Jag: Gissa! *nanana ingen veet*  

Mamma: Jaa du ska väl tatuera dej eller nått igen??  

Jag: jaaa   

Mamma: jaha vad blir de för nått då?  

Jag: hemliis  

Mamma: jaha aja lycka till då   

 

haha så jäkla kul ;)

Av Moa Lindqvist - 3 november 2010 18:08

bara för att jag har så jäkla tråkigt och är ego så har jag suttit och tagit en massa ego bilder på mej själv och gjort om, och här får ni 4 st ;)

 

        

Av Moa Lindqvist - 2 november 2010 06:39

Har suttit och gluttat runt på gina lite, och de här Måste jag ha! ;o får prata lite snällt med pappsen  tror ja (a)

 

 

 

 

       

         149:-                                 199:-                                  199:- 

Av Moa Lindqvist - 2 november 2010 06:34

gomorron

 

 

Ååah kul! jag kan inte sova!.. Redan igår vid 8 va jag döötrött, och la mej o sov vid 10 typ, och vakna för en halvtimme sen. Ganska typiskt att nu när jag verkligen får sova för vi har lov så går de ju självklart inte ;/

 

Nu sitter jag iaf och väntar på att de ska bli någelunda ljust ute så jag kan ta ut maja på kisseprommenad. Är jätte mörkrädd ;s Sen när syster och dom har vaknat så blir de väl att gå upp dit skulle jag tro.

Av Moa Lindqvist - 1 november 2010 19:03

SPELAS JUST NU

 

 

 

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards