mooaass

Alla inlägg under november 2010

Av Moa Lindqvist - 18 november 2010 22:00

halloouw

 

 

Guess whatt? Jag ska va med Luddepudding i morrn!

 Han ligger hemma o är sjuk så jag ska åka dit med frulle i morrn bitti kvart över sju när mamma ska te skolan   Han lät faktist inte jätte glad över att jag skulle komma så tidigt men det är bara soo Moa style att komma i tid   

 

                

Av Moa Lindqvist - 18 november 2010 15:13

Guldklippet.se

 



Har ni varit inne på Guldklippet.se? Om inte så tycker jag att ni ska gå in där nu! Dom säljer jätte fina smycken till kanon priser, och jätte bra kvallité. Och just nu har dom en avdelning på hemsidan som heter

 -Riktiga Guldklipp- 

  Där som säljer superfina smyckeskrin till en mycket billig peng.

Detta är är lite av deras prudukter

 

Guldsmycken

Silversmycken

Stålsmycken

Klockor

Doppresenter

Förlovningsringar

 

Gå in Här för att komma till Guldklippets webshop!

Ps: Glöm inte att om ni handlar för över 200kr så medföljer en present. (värde 299kr) 

  

Av Moa Lindqvist - 18 november 2010 09:37

Dagens to do:

 

 

Klä på mej o fixa mej

 

Ut med Maja

 

Skicka massa Mail

 

Ut Med maja

 

 

yeees jag tror att de e allt som händer idag ;) haha

 

Av Moa Lindqvist - 18 november 2010 09:25

???

 

 

asså jag har verkligen fått bloggtorka!;o jag har ingen som helst aning om vad jag ska skriva om ? Känns lite onödigt att logga in för att skriva "nu har jag varit ute med maja och hon hitta en igelkotte" såå fram tills att de händer nånring mer spännande i mitt liv så får ni nöja er med att jag  lite dåligt   


  

Av Moa Lindqvist - 16 november 2010 06:40

Ny vecka!

 

 

eeehja och jag känner mej inte alls peppad... blääh..

nej men seriöst ja vene vad de har blivit för fel på mej ;s känner inte för o göra nånting längre;o

 

Dopet i söndags iaf va jätte fint, och anledningen till att jag inte la in några bilder igår va för att hela dan gick åt till att sitta och redigera om dom.. ;/ menmen nu är dom färdiga iaf.



- Måste tillägga att illa tjejen som ni ser där i Lila kläder. Om jag ska skaffa barn nån gång så vill jag ha henne ;p, omg va söt hon va! ;)

          

fr vänster: Sonny Och Maddis (emils mamma o pappa) Emils gudmor, prästen, och emils gidfar/morbror

Av Moa Lindqvist - 13 november 2010 21:10

heey

 

 

ah shit igår hände de mycke! :o orkar inte ta upp allt här.. lillasyster och jag sov iaf i stan i natt o så.. så igår blev de tacos på kvällen och film, och så i morse så blev de bamsefrukost och sen ner på stan och köpa dop present och fika. Sen hem o fixa lite, och nu har jag precis kommit hem från Laxå, har varit där och ätit o bowlat med mamma, pappa och melinda. treevlans!

Av Moa Lindqvist - 12 november 2010 07:52

gomorron föresten



Hade tänkt o ta en rejäl sovmorron idag , va ju faktist vaken te efter 12 igår, (kan säga att de är väldigt ovanligt för att vara mej nu för tiden..) men nej, jag vakna klarvaken vid 7..

Nu sitter jag iaf här i min ensamhet och hostar o har gööör ont i örat ;o öroninflamation, tacktacktack!

Hoppas att jag mår bättre tills på Söndag iaf, ska ju nämligen på dop då. Ska åka runt 8 på morgonen te Kisa och hämta upp mormor och sen vidare te Lönneberga , tuff dag!.. dopet börjar kl 1.


ah ne nu ska jag lägga mej o glo på film eller nåe, tjahrå:)

Av Moa Lindqvist - 12 november 2010 07:37


 

För er som undrar så jaa jag överlevde begravningen igår. det va så himla fint, och det kändes verkligen som hon va där med oss,. När vi kom in i kyrkan så lös solen in ända fram på kistan. Jag höll mej lugn ända fram till de att dom andra gick fram och lämna blommorna , då brast det när jag såg alla som, grät. Men de va skönt oxå, att få gråta ut ordentligt, och att veta att jag inte va den enda..

Nu kan jag gå vidare, jag glömmer henne inte men jag går vidare.

 

    

 

 - Tummen upp för min pappa oxå som va så himla fin!

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards