mooaass

Alla inlägg under november 2010

Bloppis-annons
Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 23:36

Klänning

 

Oanvänt kort klänning i stl 38, Svart grå randig med svart tryck och text. Märket är ATTITUDE BY KAFFE. Säljer den för att den inte riktigt är min stil.

 

  

 

För mer info , Adda: mooaass@hotmail.se

 

 

Obs: Är du intresserad så maila endast / skriv på msn!

 

 

Kläder & Skor, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    200:-
 
Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 23:22

"Bloppis"

 

Nu under som senaste dagarna så har jag Tvättat alla kläder som låg och skräpade i min garderob, och tro de eller ej men det vart 19 ica kassar sammanlagt   Mycket utav kläderna är sånt som har blivit för litet eller för stort. Fanns till och med kläder som jag aldrig har använt och inte visste att dom låg där inne. Så jag tänkte att istället för att jag kastar alla kläder som jag inte använder så kan jag ju lika gärna sälja dom . Och då istället för att lägga ut dom på tradera eller liknande så tänkte jag ha en liten "Bloppis" här på bloggen, eller rättare sagt jag ger de ett försök, och blir det inte sålt så lägger jag ut det på tradera    Börjar med 2 saker idag, och resten kommer ut i morrn eller på måndag när jag har kollat igenom vad som ska säljas och inte.

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 23:10

Föör söt!

 

 

 

          

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 20:29

3. Mina föräldrar



Jaa mamma Heter Tina och Pappa heter Kennet, dom bor tillsammans ute på Fatburen. Pappa är yrkesfiskare, och fiskar kräftor största delen av året. Och Mamma har fram tills ett par veckor sen varit hemma och hjälpt honom, men nu går hon i skolan på Kvarntop och ska bli lastbilschaffis. Riktig raggarmorsa jag har där va   Mamma och jag kan typ prata om nästan allt, vilket är fruktansvärt skönt! Jag och pappa därimot har väldigt olika åsikter om typ allt, men vi kommer överens iaf (oftast), han va min bästa vän/idol när jag va mindre .Dom har varit tillsammans i nästan 18 år nu , och dom har två barn tillsammans, Jag och min lillasyster Melinda. Pappa jagar på fritiden, och är mycke för o hitta på saker med familjen, och mamma tar det helst lungt och löser korsord/nördar fb  Mamma är mycke utav en djurvän, och det märks verkligen för alla djur älskar henne typ. Och pappa har noggrant valt ut sina favorit djur där hemma . Han är mer kräsen på så vis   

 

Mina föräldrar har alltid spelat en väldigt stor roll i mitt liv, dom är två människor jag respekterar och inet kan leva utan (som dom flesta andra) Och jag tror att om vi bara vill, så kan vi nog hålla ihop fastän det är som det ärY Nu vet ni lite mer om mian föräldrar   

 

  

  

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 14:28

Titta vad jag hitta igår !

 

 

  

Sötnos! 

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 14:26

Fix



Köpte lite nya gardiner förut när vi va nere på stan, och nu har vi satt upp dom, vart jätte fint! Nu Blire att städa, sen ska vi upp te syster och göra mat o äta där..

 

  

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 11:00

Gomorron


vakna för typ en halvtimme, föör skönt o ta sovmorgon! Johan ska snart gå ner och köpa frukost, o sen ska vi äta, och sen vet jag inte vad vi ska göra? Vill hitta på nått men ja vene vad? Tänkte igentligen åka hem idag och spendera lite tid med min häst men mamma, pappa och Melinda ska te örebro så de sket sej..;/ ah vi får väl se vad som händer o fötter..

 

Av Moa Lindqvist - 27 november 2010 00:05

Bus i snön


                                      

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards