mooaass

Alla inlägg under juli 2010

Av Moa Lindqvist - 17 juli 2010 16:36

heeey :)

 

Förlååt för att jag inte har bloggat ;/ Men åkte hem te jenny igår och va där te typ 11 på kvällen, och så sen när jag kom in te stan så åt vi sen blev de att sova, och sen idag så åkte vi hem te mamma direkt när vi vakna, så tiden har nliksom inte riktigt räckit till.. Vi ska strax iaf käka sen blire nog att åka in imot stan igen. Såg förut att jag hade fått massa mail som jag måste svara på sen, + att jag ska lägga in alla bilder jag har lovat oxå! , men jag fixar de sen, håll ut ;)

Av Moa Lindqvist - 16 juli 2010 11:45

heheey :)

 

Sorry för att jag inte skrev nå mer igår, men john kom hit på kvällen, och sen va vi tvugna o käka typ skit snabbt innan jag skulle iväg och pierca (bild kommer sen)

Johan ligger iaf i sängen o snarkar vilket jag inte fattar hur han kan göra för jag sitter här och dunkar musik som satan ;P Ska strax gå upp och kolla posten, hoppas verkligen att mitt paket har kommit ! Annars blir jag faen ledsen :(

 

Av Moa Lindqvist - 15 juli 2010 20:59

Angående alla kommentarer-

 

Kommentera gärna bilderna och så, men äre nån som har frågor angående piercingarna så skicka ett mail ist. Det blir betydligt lättare o svara på allt då :) Har skaffat en helt ny hotmail nu barra för att jag är så snäll ;p

 

Skriiv -> mooaass@hotmail.se

Av Moa Lindqvist - 15 juli 2010 15:22

heeey

 

har tagit en paus mitt upp i allt spelande, har legat och spelat marioparty 8 i snart 2 timmar ;o så jävla kul äre och as beroendeframkallande ;o

Av Moa Lindqvist - 15 juli 2010 12:41

 


höhö ;)  

Av Moa Lindqvist - 15 juli 2010 11:14

tjatja :)

vakna för nån halvtimme sen och skulle kolla telefonen om jag hade fått nå sms, men så hitta ja den inte;o vände upp och ner på hela lägenheten typ och fick panik o börja gråta. haha(y=) men sen så skicka johan sms och då hitta jag den, I min sminkväska :o hahah!

 

Och idag vet jag inte vad som händer?  Ska strax gå upp och kolla om mitt paket har kommit :D ilket jag verkligen hoppas på(y) skriver mer sen :)

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 20:51

  

Satt och kollade runt på en massa piercingar nyss och hittade den här ;o

 

  

 

Asså jag säger ingenting så har jag ingentingsagt, men jag hoppas alla förstår vad man ska ha den till?? ;o Jösses vad folk hittar på.. ;P

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 20:43


Jag dömmer inte folk efter utseende när jag själv har 8 piercingar en tattuering och alldeles rosa hår, men jag kan samtidigt inte låta bli o undra, har dom här människorna gått för långt? Enligt mej så har dom det, men samtigit så har jag mina piercingar för att jag tycker att det är snyggt, tycker dom att det är snyggt eller är det bara brist på uppmärksamhet? Men alltså när man har närmare 50 piercingar i ansiktet eller över 10 cm töj så är det inte snyggt längre. Eller??

 

      

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards