mooaass

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 20:51

  

Satt och kollade runt på en massa piercingar nyss och hittade den här ;o

 

  

 

Asså jag säger ingenting så har jag ingentingsagt, men jag hoppas alla förstår vad man ska ha den till?? ;o Jösses vad folk hittar på.. ;P

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 20:43


Jag dömmer inte folk efter utseende när jag själv har 8 piercingar en tattuering och alldeles rosa hår, men jag kan samtidigt inte låta bli o undra, har dom här människorna gått för långt? Enligt mej så har dom det, men samtigit så har jag mina piercingar för att jag tycker att det är snyggt, tycker dom att det är snyggt eller är det bara brist på uppmärksamhet? Men alltså när man har närmare 50 piercingar i ansiktet eller över 10 cm töj så är det inte snyggt längre. Eller??

 

      

  

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 20:04

såå, har äntligen lyckats göra färdigt toppbilden! Har suttit med den i flera timmar nu ;O  yaay *

Av Moa Lindqvist - 14 juli 2010 13:12

heeey :)

 

Shit kom hem vid halv 5 i morse ;o Så jag kan ju lova att jag är skapligt trött nu ;/ Sandra och Linus kom in te stan igår och va med mej en sväng, så vi satt här och prata lite sen så pierca jag Linus i bröstvårtan (y) :) Sen blev det att åka ett varv på stan, sen ner te sleven o köpa cigg, sen släppte dom av mej hemma hos sosso, där hon och buskis va, så jag satt där i typ nån timma, sen gick jag ut och träffade jonas en stund så vi prata lite , sen gick jag in igen o tjöta med sosso sen gick jag hem, åt och sov sen :) Så vakna vid 11 idag och snoosa te 12, göttans ;P Och idag blire att bara tat lungt, ska tvinga johan sen o laga nån god mat med mej sen och gå bort te ica och hyra film :)


Har btw gjort 3 piercingar till sen sist, men jag har inge kort på dom, det är iaf Linus bröstvårta och 2 i naveln på mej själv :)

Har föresten oxå beställt hem 4oo nya piercingar som jag dels kommer att använda när jag piercar och så kommer jag lägga ut en del på tradera och här på bloggen :) Bland annat ca 100 navelstavar , så följ bloggen nu för jag lägger ut som så fort jag får hem dom :D

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards