mooaass

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 22 juli 2010 21:51

ken och hans tjej (maria?) kom hit förut så tog jag hål i tungan på henne, glömde tyvär bort o ta kort ;/ Sen efter de iaf så kolla vi på greys anatomy och käka och nu sitter jag och håller på med sandras header... blääh.

Av Moa Lindqvist - 22 juli 2010 14:06

Kom inga piercingar idag heller ;/ får hoppas att dom kommer i morrn då ist..

Av Moa Lindqvist - 22 juli 2010 10:27

heeey

 

Ska verkligen försöka o bli bättre på o blogga, så inte läsarna försvinner igen *suck* nej men asså det känns ganska meningslöst att blogga och det bara är runt 30-40 som läser, det blir gämt så när jag inte bloggar ordentligt. Men nu när jag är sjuk så gör jag ju liksom ingenting, så det finns inte så mycket o skriva om. Och några mer piercingar har jag inte heller gjort . Om mina stavar kommer idag eller i morrn så har jag en tunga o pierca men det är ju som sagt om stavarna kommer. Lovade ju att jag skulle sälja ett par navelstavar på bloggen, men de blir ju lite svårt när dom inte kommer efter ordning ;/  Håll tummaran nu för att dom ligger i brevlådan vid halv 12 när posten har kommit.! Bloggar efter det..

 

  

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards