mooaass

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 2 juli 2010 22:32

Skara idag har varit toppen ! :) God mat och massa umgås med familjen (y) Tyvär så strejkade min rygg på slutet ;/ men de va iaf skit kul, har införskaffat mej massa grejjor oxå, Strumpor, väska, solglasögon mm :) Och så kom mina kläder idag oxå :D

 

Åker te öland i morrn då.. Är faktist inte alls pepp på de ;/ Men de e lite sent o ändra sej nu ändå så.

Nu väntar jag iaf på att linna ska ringa mej, sen blire att sova.

 

Tack till mamma och syster som tar hand om lägenheten, katterna och fåglarna medans vi är borta   

Av Moa Lindqvist - 2 juli 2010 08:31

hehey

 

vakna kvart över 7, och trodde att jag hade försovit men, så jag fick typ värsta panik och sprang omktring och leta kläder som en galning, haha.. Sen ringde iaf mamma och sa att dom hade försovit sej och att jag inte behövde stressa. Tack gode gud!

Nu har jag iaf gjort mej i ordning och fluffat håret, så nu väntar jag bara på att vi ska åka :) tjarå

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards