mooaass

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 19 juli 2010 22:33

heeey :)

 Kom precis hem nuuda, har ju som sagt varit iväg och piercat. nicenice ;P

Ska iaf strax ringa lina, sen blire duschen och sen sova. Har dö ont i huvet ;/ Hoppas att de är bättre i morrn .

------------------------------------------------


Så här vart de :)


    

Av Moa Lindqvist - 19 juli 2010 20:50


usch somnade för nån timma sen och vakna alldeles nyss utav att johan väckte mej och sa att jag inte fick sova mer. Asså jag hatar verkligen när man somnar tidigt på kvällen och sen vaknar upp, för jag kan aldrig somna om sen när det väl ar dags att sova.  ååah nu är hela min kväll förstörd, + att jag blir jätte grinig när jag precis har sovit ;/ Ska väl gå och blöta ansiktet och sen knalla iväg och pierca liite.. Lägger som sagt upp bilder sen. Om jag inte somnar på vägen hem..

Av Moa Lindqvist - 19 juli 2010 17:13

hehey:)

 

Johan har precis kommit hem från jobbet så nu blir det film sen sätta igång o städa hela lägenheten. *suck*

 

 

Funderar fortfarande på om jag ska beställa hem piercingarna som jag hitta på coalcreek.se vad tycker ni kära läsare??

 

  

Av Moa Lindqvist - 19 juli 2010 14:59

chacha:)

 

Melinda kom hit i morse vid 10  och kollade på telefonen som hon kanske ska köpa :) Sen så åkte hon vi 1 igen. Hon skulle igentlien ha tagot telefonen redan då, men nu vare ju så att jag inte hittade laddaren ;/  Fattar verkligen inte vart den kan ha tagit vägen ;o  Ska ta hjälp av johan när han kommer he att vända upp och ner på hela lägenheten banne mej.. Måste ändå städa och göra i ordning iaf för han fyller år i morrn. Och giivetvis så kom inte mina piercingar idag. Jag blir så jävla sur! Dom skulle ha kommit senast i fredas ! ;o :@ Ajja, får väl hoppas på att dom okommer i morrn då, eller i övermorrn eller nån dag!.. Asså sånt där retar verkligen upp mej, när man inte får paket som man har beställt i tid.. neh usch nu ska jag lägga mej o kolla på grey's anatomy och sura.'

Ska föresten iväg och pierca sen ikväll vid 9, så håll utkik på bloggen efter halv 10 för då lägger jag upp bilderna..

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards