mooaass

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Moa Lindqvist - 1 juli 2010 21:49

Melinda ringde förut och bjöd med mej till skaras sommarland :D weeiii* Va där 2 ggr förra sommaren, och jäklar va kul de e ;) Fast helt klart är att jag sätter mej inte i tranan igen!  Vidrigaste karusellen jag nånsin har åkt! usch.. Åker iaf dit i morrn med mamma,pappa och melinda . 

 Taggaaaaa!

 

  

 

 

Av Moa Lindqvist - 1 juli 2010 21:43

tjeeeh:)

 

Johan har precis kommit hem ifrån robin, han va där och låna ett par hörlurar te mej , behöver nämligen "underdelen" min mina nya fiiina hörlurar jag köpte idag :') Dom blir perfekta att ha i bilen om vi åker te öland på lördag :) Och dit vi ska i morrn ;)

  

Av Moa Lindqvist - 1 juli 2010 13:54

yeees, de går bra för mej idag..;/ Har fårr massa röda utslag över vänsterarmen och magen ;/ Inte nice! + på de så har jag gått och bliit förkyld oxå ..

Nu roar jag mej iaf med att sitta o klicka runt på massa bloggar, asså folk bloggar verkligen om allting ;o Från mat, sjukdommar till sex ;o asså då bara undrar jag, hur kan man sitta och skriva om sitt och sin partners sexliv bara sådär inför mängder utav läsare???;o Jag skulle skämmas hjäl.. Om inte så skulle nog johan bli fly förbannad

 

 -->  http://sexbloggaren.bloggplatsen.se/

Av Moa Lindqvist - 1 juli 2010 10:21

    

ååah vilken beslutsångest jag har nu ;/ Johans familj ska åka till öland nu på lördag, och han vill att vi ska följa med. Asså det vore jätte kul och spendera en vecka där med honom. Men sen samtidigt så känns det som att det inte är någe vidare uppskattat ifrån hans familjs sida (förutom ludervig) plus att jag är fortfarande rätt så piss off på johan sen midsommar så det kommer säkert o bli alldeles stelt o konstigt.. Och vi ska bo i nån liten frigge bod med bara ett eluttag i ;o :(

Och ärligt talat , va fan ska vi göra där?? Om jag har förstått det rätt så ligger dom mest o slappar där, och det är verkligen Inte vad jag vill göra.. Jag menar är det semester så är de liksom ! ;P Jaag vill ju typ gå på ölans djurpark och ut och se saker. Har ju faktist inte varit där sen jag va 9 så jag kommer inte ihåg så mycke därifrån. Hur som helst så måste jag bestämma mej idag för på lördag skulle vi åka isf.. Hur fan ska jag göra?? ;/


  

Av Moa Lindqvist - 1 juli 2010 09:49

gomorgon :)

 

Shit asså jag vakna upp för typ en halvtimme sen och fick för mej att man skulle ha ställt om klockorna för några dagar sen men att jag hade missat de ;o Så jag ringde upp mamma och fråga, hon skratta bara och sa att jag skulle lägga mej igen xP haha..

Menmen, vad händer idag då? Ska väl antagligen lägga i sista håfärgen, om jag vågar vill säga? Mitt hår blektes sjukt mycket igår, och är nu mera super mega blond ;O men jag såg inatt när jag borsta tänderna att jag hade missat lite där bak, så de ser inte klokt ut ;/ Men å anda sidan så Äre väl ingen som lider av de direkt förutom jag..

Hoppas på att kläderna jag beställde i tisdags kommer idag oxå *

SonjaforYou

Mina smycken, Köp dom HÄR! :)

Presentation


Moa
18 år
Askersund

räknare

Kontakt

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg??
 Aldrig- Råkade bara klicka in på den nu.
 Ska börja följa den nu!:)
 Varje dag, eller så ofta jag kan.
 Orkar inte, den är skit tråkig!
 höblöbb

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Gästbok

höblöbb

RSS

.


Ovido - Quiz & Flashcards